POSKYTUJEME TIETO SLUŽBY:
- plný servis svojich výrobkov a dodávaného tovaru
- dodávané pokladnice môžete dostať kompletne naprogramované a naplnené
pamäte tovarom, ktorý predávate vo vašom obchode - bez tejto služby
je vaša zakúpená pokladnica len nábytok, ktorý zaberá miesto na pulte
- poradenstvo pri nákupe - obchodníci Vám ochotne poradia aký tovar, pokladnica, váha či iné vybavenie vášho obchodu bude pre vás najlepšie
- zakúpený tovar odborne nainštalujeme vo vašej prevádzke
- váš tovar vám dovezieme k vám
- pokladnice prepojíme do datovej siete vedúcej do centrálnej evidencie - získate prehľad o pohybe tovaru priamo od zdroja
Reklamačný poriadok
Záručná lehota na výrobky je 24 mesiacov ( pokiaľ nieje uvedené v danom produkte inak ), je uvedená v záručnom liste ( ak je dodaný k výrobku ). Ak sa vyskytne počas záručnej doby závada spôsobená výrobnou chybou alebo vadou materiálu, bude bezplatne odstránená. Pri uplatnení záruky je kupujúci povinný predložiť platný záručný list a doklad o kúpe. Kupujúci si uplatňuje záruku u predajcu.
Záručný list musí obsahovať:
typ výrobku
výrobné číslo
potvrdenie predaja (dátum predaja, pečiatka, podpis a adresa predajcu)
Záruka stráca platnosť ak:
bol záručný list neúplný alebo neoprávnene zmenený
bol zmenený typ výrobku alebo výrobné číslo na zariadení
neoprávnená osoba pozmenila údaje v záručnom liste
nebol dodržaný správny spôsob používania a údržby výrobku uvedeného v užívateľskej príručke
bol zistený neodborný alebo neoprávnený zásah na zariadení
mechanické poškodenie zariadenia bolo spôsobené užívateľom
závada bola spôsobená cudzími látkami, ktoré vnikli do zariadenia
závadu spôsobil užívateľ skladovaním alebo prevádzkovaním zariadenia v nevhodnom prostredí (vlhké, prašné, chemicky agresívne prostredie)
bolo zariadenie pripojené na iné, než predpísané sieťové zariadenia
Servis – prevencia: optimálne zabezpečenie prevádzky.
Servis a technická podpora. Realex International SK s.r.o. zaisťuje servis a technickú podporu pre všetky výrobky firiem Elcom - Euro (autorizované servisné stredisko) , Sharp, Casio, Bizerba, Dibal, REALEX, Blitz, Motex, rottner Tressor uvedené na trhu v SR. Ponúkame komplexné služby starostlivosti o meradlá vyškolenými špecialistami.
Základná ponuka služeb zahrňuje:
- inštaláciu zariadení a školenie obsluhy,
- pravidelnú preventivnú starostlivosť o zariadenie,
- opravy porúch bežne do 48 hodín,
- expresné opravy v deň nahlásenia závady,
- zapožičianie náhradných prístrojov v prípade trvania poruchy,
- technickú prípravu zariadenia pred auditom systému kvality alebo pred úradným overením ,
- vedenie evidenice meradiel, zaisťovanie kalibácie a úradného overovania,
- systémovú podporu programov a napojenie prístrojov Realex do užívateľských systémov,
- konzultáciu a poradenstvo v oblastiach metrológie, hotove baleného tovaru, vybavenia laboratorií a systémov kvality.
Ako nahlásiť požiadavku na servis. |
|
Servisné zmluvy vám zaistia pravidelný servis pripravené na mieru vaším požiadavkám, predĺženú životnosť vašich prístrojov a zaistí vám zníženie nákladov na opravy a údržbu.
Servisná zmluva Realex Štandard je určená tým, ktorí dávajú prednosť nižším nákladom za cenu vyššieho rizika. Zahrňuje pravidelné servisné prehliadky, nastavenie, vyčistenia meradiel a prípadnú ich kalibráciu a zaistenie úradného overenia. Prináša výrazné zľavy pri uskutočnení poruchového servisu a kratšej reakčnej doby servisu.
Servisná zmluva Realex Prima určená tým, ktorí dávajú prednosť istote. Zahrňuje predĺženie záručnej doby na zariadenie. Pre prípad havárie ponúka výrazné zľavy pri odstránení závad nespadajúcich pod záruku. Umožňuje Vám plánovať ročné náklady na opravy a údržbu.
Činnosť |
Standard
|
Prima
|
pravidelná prehliadka |
x
|
x
|
vyčištenie a nastavenie zariadenia |
x
|
x
|
prezkoúšanie zákl. funkcií |
x
|
x
|
kalibrácie meradla |
x
|
x
|
príprava na úvodné overenie |
x
|
x
|
kratšia reakčná doba pri závade |
x
|
x
|
zľava na práci |
x
|
x
|
zľava na ND |
x
|
x
|
súčiastky a materiál |
-
|
x
|
servis na mieste u zákazníka |
-
|
x
|
Úradné overenie. Pre užívateľa stanovených meradiel ponúkame službu evidencie meradiel a zaisťovanie ich úradného overovania v pravidelnom intervale. Zbavíme vás starostí od sledovania dôb pre evidovanie overovanie a vedenia evidencie meradiel a zaistíme vám splnenie zákonných požiadaviek.
Kalibrácie váh. Ponúkame kalibráciu všetkých typov váh kalibrovanými etalónové náväzné na mezinár. štandardy. Kalibrácie zahrňuje dopravu etalónov, vlastné prevedenie kalibrácie na mieste a vystavenie kalibračných listov.
Náš servis máte možnost kontaktovať 24 hodín denne, 365 dní v roku.
Deň |
Dispčing |
Technik |
pracovný deň |
24 hodín |
08:00 -18:00 |
sobota - nedeľa |
24 hodín |
10:00 - 16:00 |
Mimo túto dobu poskytujeme servis na základných individuálnych podmienok.
Expresný servis. Je možné dohodnúť kratšie reakčné doby, kde je servis poskytovaný na mieste u zákazníka do niekoľko hodín po nahlásení závady.
Sme autorizované servisné stredisko REGISTRAČNÝCH POKLADNÍC
Pre Vaše pokladnice je zabezpečená rozsiahla technická podpora, ktorá zahŕňa:
- Odbornú inštaláciu pokladnice
- Programovanie
- Zaškolenie obsluhy
- Profesionálne poradenstvo
- Záručný aj pozáručný servis
Všetky tieto služby Vám poskytneme ako autorizované servisné stredisko. V prípade potreby vykonania garančného servisu sa obráťte v prvom rade na vášho predajcu.
Register servisných organizácií ERP (reg. pokladnice)
/portál daňovej správy SR/ : TU (naše č. je 584)
Formulár ,, zápis do registra servisných organizácií´´.
Oprávnenie z TECHNICKEJ INŠPEKCIE - TU
Oprávnenie o vykonávaní inštalácií a opráv č.1 Vladimír Valach - TU
Oprávnenie o vykonávaní inštalácií a opráv č.1 Viliam Pertl - TU
|